Vart fan ska man börja ?

Vaknade för inte så jätte längesen. Mår åt helvete dåligt. 
Kvällen började bra, hos Tobbe. Riktigt sköna människor. När vi gick till bussen sen började jag må lite dåligt & vi insåg också att vi skulle vara tvungna att byta buss vid jävla gullmars. 
På gullmars mötte jag Robin & Rikard. Vi väntade länge på bussen & under tiden så blev det slagsmål. Det va någon jävla idiot jävel som fick flipp. Han skog lixom inte bara min killkompis utan han slog Ak också! 
Därefter va inte efterfest något att tänka på. Så vi åkte hem till mig.. &  stackars R fick åka med en sko för idioten vid gullmars tog den ena. 
Vilken jävla kväll alltså. Detta är inte allt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nybörjarn på att dricka ;P haha

2009-10-19 @ 20:43:38
Postat av: Anonym

bachman visst är det du?

2009-10-20 @ 11:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0