it doesn't matter how many times you fall, what matters is how many times you rise

Wohooo! Nu är man äntligen 18!
& idag blir också min älskade Ak 18;) Grattiiiis!

Hela helgen har bestått av fest, fest & fest. På fredagen började vi hos mig. Förfesta & åt middag.Sen åkte vi till Tyresö, där det va fest. Lyckat :) ! Kom hem vid 6, så jag va ganska sliten när mamma, pappa & bella kom & väckte mig på lördagen. Juste, grattis till min syrra också (hon fyller samma dag som jag). Älskar dig unge!
Senare på kvällen kom tjejerna hem till mig & vi förfesta.. i väntan på att dra ut på krogen klockan 12, då ak också skulle bli 18;) Vi drog till Huset. Mycket trevligt. Där träffade jag också min granne Micke, som också stog för efterfesten sen på morgonen! Tack för bästa helgen<3

här är lite fredagsbilder.


Min söta Ak , som lagar middag!

..men det blev bara jag & ak som käka innan.

Fick bli en bild på Henke, eftersom jag tyckte synd om honom igår. Då han inte kunde komma..

HAHAHAAAAAAAAAAA


Puss
bilder från igår kommer sen


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv för en toppenhelg, hoppas du är nöjd med din födelsedag ;)<33

2009-09-07 @ 17:47:14
URL: http://elin91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0