jag orkar inte mer

Imorse sov jag lite för länge. Sen på lektionen trodde typ läraren att jag var hög eftersom jag satt & halvblundade & gjorde massa andra konstiga saker.. Men det var faktiskt bara för att jag var så helvetes, jävla trött!
Inte blev jag piggare efter skolan när jag skulle till jobbet heller. Jag kom precis hem & nu känner jag mig helt utmattad. Vet inte om jag ska dra en historia i skolan imorgon, jag kommer inte orka gå upp alltså.


Min kropp går bara går på redbull, ipren & godis för att kunna orka dagarna. Inte bra.

Ahh, jag som ville med Lauri på fest ikväll! Men så skulle jag jobba& så såg jag inte att han hört av sig förrens nu (jag glömde min mobil hemma idag, så har fått använda mig av mammas) Aja, hoppas ni får en bra kväll iallafall<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0