live for the weekend

Måste börja inlägget med -ÅH, VILKEN SKÖN HELG!
Jag har varit sjuk & därmed tagit det lungt, träffat Nicolaj, gymmat & tjänat pengar! Nästa helg är inte planerad i detalj, men jag har några ideer om vad jag kommer hitta på då! Kan dock inte avslöja det i bloggen just nu..

Jag kom nyss hem från jobbet. Jag jobbade ensam i 3 timmar kanske.. & eftersom jag är sjuk så gjorde jag några småfel, haha.. men jag fixade ändå allt bra i ochmed att alla telenor killar kom idag & dem är gaaaanska många!
Jag jobbade faktiskt med en ny kille idag också, as skön! Sebbe hette han & han gjorde att tiden gick snabbare under allt arbete,haha. Tack!



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0