Love it!

Nu är mitt hår ljust,ljust igen. Det har inte torkat, så jag vet inte hur det kommer se ut. Men nu när det är blött ser det typ grått ut. Använde ett nytt silverschampoo nämligen.. Hoppas det blir bra!
Mitt rum luktar pink paradise & jag älskar det! Jag måste åka till usa & köpa fler sånna. Eller någon som vet om den hudlotionen finns i sverige?


Aja, annars har jag jobbat idag. Missade "studentmöss" provningen i skolan pga. att jag stog i en hotell reception i hägersten. Det va kul att vara tillbaka, men jag kännde mig lite lost faktiskt..
Bahar va snäll också (det är hon alltid) så jag fick sluta en timme tidigare !

Nu ska jag gå & föna håret, kolla på  tv & mysa lite. Babysister is home!


Ser ut som om jag har löshår, men det
har jag inte! Jag hade faktiskt ganska
långt hår i sommras.
Så långt , trots att det är uppsatt.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0