sound of you

Det va någon som tärrade mig på mobilen förut med ett jätte konstigt nummer, så jag vågade inte svara.  Det ringde säkert 20 gånger. Jag tryckte upptaget hela tiden men personen på andra linjen vägrade ge upp. Tillslut pratade han som ringde in ett meddelande. Det lät som en ung kille i en bil.. kände igen rösten & han lät inte farlig. Haha, "kan du svara någon gång dååå?" sa han.
Sen ringde han ännu en gång & jag bestämde mig för att svara. Till min stora förvåning va det kära Björn!
Fan va längesen man snacka med han:) Fick också snacka med hans amerikanska kompis som tydligen ville prata med mig.. men han fattade typ inte vad jag sa så jag tror han la på? haha

Igår hände det mig också en "´konstig grejj" när jag gick hem från teorin. Det kom tre crosskillar. Självklart tog de gångvägen genom tunnelen & saktade ner berdvid mig. Jag gav dem sura blickar & undrade vad fan de höll på med. Men de åkte bredvid mig några meter till. Sen stannade dem & sa "hej becca".
jag såg självklart inte vilka det va.. så jag kolla lite konstigt på dem & sa att jag inte kännde igen dem. Då tog han som sa hej av sig hjälmen & gissa vem som gömmde sig där? haha. Nygårds! Har ju iofs bara träffat honom en gång, så det va ju inte så konstigt att jag inte kännde igen honom..

Annars idag va jag ju som sagt på vårdcentralen. Därefter gick jag ju hem.. & självklart somnade jag! Därav missade jag också engelska lektionen. Har gått i skolan i tre dagar & har redan massor av frånvaro:'(

Men allt negativt medför alltid något posetivt, efter regnet kommer solen, everything happens for a reason, ja ni förstår. För om jag inte hade missat sista lektionen hade jag aldrig hunnit möta Niclas i stan. Vi kollade på skor åt honom & han köpte jätte heta skor tillslut, även om det tog ett tag..Väntade också på honom när han käkade & sen åkte med till Älvsjö. <3


Björn&jag.

puss
 blev ett långt inlägg för en gångsskull. kännde att jag ville skriva av mig någonstans.
nu ska jag snart gå & kolla på jackass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0