Ta några öl så sover du bättre sen..

Jag har verkligen blivit bra på att sova lite! Imorse somnade jag vid 8 någon gång & gick upp vid tolv(?). Inte okej.

Jag har inte "hunnit" läsa inlägget jag skrev igår & inte det R skrev för den delen heller.
Vet inte om jag skrev att jag drog till Malibou med Malin, Emelie, Robin & Patric igår. Där va det väl helt okej, men jag har ju upplevt bättre. Haha. När jag kom hem fastnade min vän i Handen, så han tog sig hit med nattbus & så fick jag hämta honom i sågen på cycel (lagom vingligt).
Väl hemma hos mig snackade vi bara (eftersom tv rummet var occuperat av farmor&farfar:)  ) .. vi snackade en bra stund & när min kära vän tillslut somnade hade jag inget annat val än att gå & lägga mig i bellas rum. någon snarkade bra!

ska ta lite bilder med min Bella idag, för bloggen blir ju sämst utan bilder!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0