You´re the fucking best, the best I ever had.

Hemma från en slitsam dag.. kanske inte.
Jag va i skolan, hade en lektion. Sen gick jag till centrum & fixade mina naglar med Ak.
Hon som gjorde mina va väldigt slarvig & hon gav mig inga lösnaglar som jag ville ha! Tro det eller ej, men naglarna på bilden är mina egna!.. hon målade dem bara (jag hade gjort det bättre själv) men jag fick betala för lösnaglar dvs. 500:-, så inte värt det.
För det första va hon försenad 45 minuter, sen fick jag inga naglar, sen gjorde hon det slarvigt & sen fick jag betala för mycket! Det enda som va bra var att hon var trevlig.

Aja, därefter gick vi till grönlunds för att gå på riskettan. Haha, samma sköna grabbar från teorin va där. Alltså, utan dem hade jag somnat.
Riskettan va ändå ganska bra..för de visade massa lessama filmer & dokumentärer som fick en att tänka till lite. Så hemska filmer! Jag ska nog inte åka med någon onykter mer nu..eller köra rattfull själv, jag ska heller aldrig köra om jag är trött!



Här är mina egna naglar. som jag hade kunnat göra mycket bättre (de va fan finare när jag kom)!
men jag gillar färgen, vitglitter (syns inte så bra.)

haha, jag vet att min hand ser helt cp: ut men det får i leva med!
jag orkar inte fota mer.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0