leave out all the rest

Vi hade Nationellt prov i svenska B idag. Temat var kärlek & så fanns det massa underrubriker. 
Gissa vad jag skrev om? -AIK supportrar & kärleken till laget. Den ni! Det skulle ni aldrig gissat på va? haha
Jag tror det gick ganska bra. Hoppas iallafall.


Nu har jag ett problem. 


Jag skulle åkt till stan direkt efter NP, men jag blev tvungen att åka till vårdcentralen innan.. Då tänkte jag att jag skulle ta mig in till staden därefter. Men så kom jag på att jag hade sånglektion!
Så mitt problem är alltså- "Sånglektion VS Stan". 
*Behöver ju gå på sånglektionen för att öva inför konserten. 
*Behöver ju också nya kläder inför Cypern på måndag.. 
Vilket I-lands problem va?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0