yea

Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag har dragit en heeel pizza.. en riktigt fet vendelsö special och massa godis efter det.
om jag mår illa? -jo, ganska.  
Nu har vi spelat in en totally rolig film. Jag kan avslöja att jag höll på att kissa ner mig. På riktigt, haha:)
BAG in Da BOX.

ser ganska brun ut  tycker jag.

hejhejhej, jag är bara 14 år. det bjuder vi på
Jag e på jakt på något speciellt
Kanske en bomb på två ben som aldrig någonsin har smällt
En tuff brud i lyxförpackning, ja det är en jäkla tjej
Det är ett stycke dynamit, ingen halvdan grej
En som pallar va me mig men samtidigt vara sig
...Och vi hittar på saker för vi gillar samma grej
Ok, det är som att sitta på en trumf på hand
Och när man väl trillat dit så känns det skumt ibland
Du har, sjuka attribut, charm utan slut
Ett sätt o vara på så jag slår bakut
Jag måste ha nu, ta nu se till du blir min
För en brud i lyxförpackning glider under mitt skinn
sov gott, puss på er!

Kommentarer
Postat av: ak

totally hot dude!

2010-12-11 @ 00:11:24
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0