my lucky day?

Dagen börjar med att jag vaknar när min buss går.  Jag hade lovat Ak att komma till skolan.. & jag sviker aldrig mina vänner så det var bara att springa till bussen. 
Missade även bussen när jag skulle hem från skolan.. & min musiklektion. 
När jag kom hem skottade jag "tak". Självklart viker sig mina klena armar & den TYNGSTA skyffeln ramlar ner i huvudet på mig. Det var verkligen en tuuung spade, det var en såndär gammal som man knappt orkar bära. 
Nu  när jag satte mig för en lugn stund & sträcker på mig.. bränner mig på lampjäveln! Det var den varmaste glödlampan jag någonsin rört vid. Aaajj!
Vi får väl se vad mer kvällen har att bjuda på. Kan bli kul !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0