Tröttnar på vissa..

Helgen har varit bra. Jätte bra faktiskt! Någon fimpade,eller ngt, på min jacka! så den har ett stort brännhål i sig & allt dun ramlar ut.. därför måste jag använda skinnjackan nu. & det är svinigt kallt!
Har hunnit jobba idag.. sen blev jag upphämtad & så bar det av till Heron! Jag & Cristopher såg Snabba Cash, som va bra. Såg en till kändis också, haha .
 
Just precis nu blev min helg lite sämre.. fick höra en del saker som jag inte vill höra . Speciellt inte när någon man litade på & trivdes med sa det. Falska saker dessutom. Men okej , då vet jag.. jävla dubbelmoral & dålig stil.
...men jag blir inte arg, jag blir lessen.
Vill inte att Ak åker imrn.. jag kommer inte klara mig. Älskar dig bva.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ak

ÄLSKAR DEJ ME! Du är den bästa!

2010-01-25 @ 00:16:27
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: *

Thats sucks!

2010-01-29 @ 14:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0