you could be the model type, skinny wit no appetite

Igår tog en hel del av mina vänner studenten! grattis! 
Gårdagen började på Tyresö Gymnasiums utspring & sen malins flak, där man blev lagom mysig av öl & cider. Men det va najjs. 
Därefter åkte vi vidare till hennes mottagning & käkade god mat. 
På kvällen drog vi oss vidare till slutskivan på Källaren. Jag fick en smäll i ansiktet, vilket har resulterat i ett jävligt ont&rött öga idag.
Ikväll ska Victor&Stefan ha fest, får se om jag orkar ta mig dit. Annars stannar jag nog hemma. Har blivit lite för många onyktra dagar på senaste tiden faktiskt.. & nästa vecka lär bli värre för på fredag TAR VI STUDENTEN!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0