Då har man investerat i ännu några fina blåmärken.

det är ju svinhalt ute & med klackar kan man ju inte göra annat än att halka!

jag är fortfarande sjuk. febern kommer typ på kvällarna känns det som.
 ibland mår jag jättebra, men på några minuter övergår det till sängliggande & mycket ipren..



kollade genom bloggen & alla gamla bilder.
tänk att detta tog mig långt tid att göra. varsegod, här får ni en kortgenomgång av hur min blogg såg ut förut & vad den handlade om. det är okej, ni får skratta. det är precis vad jag själv har gjort ÅT mig själv, den senaste halvtimmen.

those were the best days of my life

hahaaaa, när jag köpte ny bräda

bilden säger väl allt? <3

dalarö

värme

favoritjeansen:(

höstkvällar på båten
favoritstället.
grillkvällar
varma dagar
stugan
inspelning i gbg
festkvällar
solarietorskar
bad
bräda
festkvällar
fin bilden blev när jag har mjukisar, haha
bella-frihetsgudinnan
my love,
stekarn,hhaaa
bella, snygging
fjortisvarning på den! plut med läpparna bigtime!
massage!
fuerte
den här bilder drar nog upp mest minnen.. bra&dåliga
PUSS

Kommentarer
Postat av: bella

Men tack ! Vilka fina bilder du lyckades hitta på mig !

2010-03-15 @ 17:13:53
URL: http://bellalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0