Dum, dummare & kanske dummast

Jag har färgat håret snäppet dummare igen.. dvs. blondare. 
Somliga gillar det, andra inte. Skulle vara kul att testa att bli brunett igen, men jag trivdes verkligen inte i det kommer jag ihåg. Därför vågar jag inte göra det. Det tar ju trots allt ett tag att få tillbaka samma blonda färg igen sen. 
Idag har varit en bra dag! Jag var ganska modig i stan också ska jag säga er;) 
Efter staden blev det tacosteam & mycket skratt hos malin. mys!

Vet ni? Vi såg Paradise Fredrik idag igen! Han som vi träffa på froggish. Haha, hur jävla konstigt var inte det? 
.. ligger lite historia bakom det också. men det tänker jag inte ta upp offentligt. det vore taaskigt. men jag lovar att det var en bra historia. 
har inga bilder. så jag lägger in den här bilden från i helgen. 
blött, ofärgat hår innan det var dags att jag skulle träffa stefano. 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ak

Hahahha, jag tror nog jag vet vad modigheten handlar om :D show me!!

2010-03-29 @ 23:21:22
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Maaalin

tacosteamet !! hahahaha

2010-03-30 @ 13:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0