he's pretty fly for a white guy

okej, jag vet inte vad jag ska skriva. det vet jag sällan. när jag först skaffade bloggen höll jag den hemlig. jag använde den för att "skriva av mig" & jag gav inte ens ut den till mina närmsta vänner. de inläggen jag skrev då är nu raderade, så det är ingen ideé att gå tillbaka i bloggen för att leta efter hemligheter. haha. 
men nu frågar jag ; 
vad tycker ni är kul att läsa om? fest,kläder,smink,hemligheter,frågestunder vad som helst. vad vill ni ha reda på? mer bilder?
snällasnälla, kan ni inte kommentera & säga det. 
..om det ens är någon som läser bloggarna man besöker. jag orkar ju inte läsa bloggar själv, när jag tänker efter. jag  kollar bara på bilder, haha!
men ni som läser detta. kommentera! det kanske kan göra min blogg liite roligare iaf
PUSS

Kommentarer
Postat av: M to the A to the L to the I to the N

hemligheter ofc! ;)

2010-03-17 @ 21:48:57
Postat av: Anonym

Hemliigheter !

2010-03-18 @ 20:33:39
Postat av: bella

hemligheter och bilder, Naajs bild ;)

2010-03-18 @ 20:35:19
URL: http://bellalicious.blogg.se/
Postat av: Ak

Massor med bilder! Plus allt annat som handlar om en snygging som dej ;)

2010-03-18 @ 21:49:53
URL: http://theshortone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0