Den enda som tagit mina tankar 24/7

Passionerat men okontrollerat, ha, idioter.
Jag vill bara känna hur det känns,
tänka tillbaka bara minnas & vara konsekvent.
Våra stunder vi hade: tankar, idéer,

pussar och skratt,
å sista gången vi delade en spliff på balkongen,
satt uppe på natten.

Och jag minns när jag mådde kasst,
du sa jag kan dra vårt last.

Oh shit vad jag älskar dig,
trots att jag knappt visste vad dom orden betydde.


Det gick för fort, vi vände blad.
Från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av.
Ibland så skippar vi snacket vi bara vet vad vi vill.
Det kändes nästan överflödigt och använda rösten.

Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion.
Vi åt, drack, grät, skrattade och vi kom ihop.
Som bästa vänner som har tagit det till nästa level-
där vi bara hoppades men fick se vad som hände.

 

För han var bäst, försök & överträffa det igen 
För han var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0